sobota, 31 lipca 2010

regulamin konkursu na projekt graficzny 16mm!


Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie „16mm” z siedzibą przy os. Uroczym, 31-953 Kraków.
Osobami odpowiedzialnymi za kontakt są Kalina Błażejowska, Paulina Kaucz i Adam Czaja, e-mail: filmoznawcyuj@interia.pl.
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu makiety graficznej dwumiesięcznika „16mm”. Makieta wykorzystywana będzie przez Redakcję „16mm” jako podstawa składu graficznego czasopisma wydawanego w wersji papierowej i elektronicznej.
Warunki uczestnictwa:
1. Konkurs ma charakter ogólnopolski.
2. Prace mogą być realizowane indywidualnie lub zespołowo i zgłaszane na
konkurs w dowolnej liczbie.
3. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy organizatora konkursu oraz
członkowie Jury, a także członkowie ich najbliższych rodzin.
4. Nagrodą główną konkursu jest nagroda pieniężna w wysokości 800 zł.
Fundatorem nagrody jest Instytut Sztuk Audiowizualnych UJ.
5. Nadsyłany na konkurs projekt makiety graficznej powinien:
a. być zapisany na płycie CD jako plik programu Adobe InDesign (ewentualnie
jako pliki TIFF z pełną specyfikacją) o rozdzielczości nie mniejszej niż 300 dpi,
formacie strony A4, kolorach CMYK, spadach 3 mm,
b. być przedstawiony w wersjach kolorystycznej i czarno-białej,
c. zawierać czcionki i elementy graficzne wyłącznie własnego autorstwa lub
powszechnie dostępne, bezpłatne, bez ograniczeń na użytkowanie; należy
dołączyć je do projektu,
d. mieć na uwadze charakter wszystkich działów i rubryk będących stałym
elementem spisu treści „16mm”,
e. być przejrzysty, konsekwentny, funkcjonalny i estetyczny – organizatorom
zależy zarówno na nowoczesności składu, jak i na dobrym rozplanowaniu
architektury informacji,
f. projekt może, ale nie musi, nawiązywać do kolażowej estetyki okładek
czasopisma.
6. Projekty powinny znajdować się w kopertach z dopiskiem "KONKURS NA PROJEKT MAKIETY GRAFICZNEJ 16MM", opatrzonych godłem autor. Wewnątrz koperty oprócz projektu/-ów powinna znaleźć się druga koperta opatrzona tym samym godłem, w której należy zamieścić formularz zgłoszeniowy (zwany też Kartą zgłoszenia do konkursu na projekt graficzny magazynu filmowego „16mm”) zawierający imię i nazwisko, numer telefonu, e-mail i adres autora..
7. Projekty należy nadesłać lub dostarczyć osobiście na adres: os. Urocze 11/94, 31-953 Kraków, do dnia 15 września 2010 r. Decyduje data stempla pocztowego lub data przyjęcia przez adresata.
8. Regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy dostępne są pod adresem:
http://milimetry.blogspot.com/.
9. Koperty z nazwiskami autorów zostaną otwarte przez Jury po rozstrzygnięciu konkursu i przyznaniu nagrody.
10. W skład Jury konkursu wchodzą członkowie Stowarzyszenia 16mm. Biorący udział w konkursie członek stowarzyszenia traci prawo do uczestnictwa Jury.
11. Informacja o rozstrzygnięciu konkursu zostanie ogłoszona na stronie internetowej http://milimetry.blogspot.com/ do dnia 1 października 2010 r.
12. Wyłoniony drogą konkursu projekt makiety staje się własnością organizatora konkursu. Zwycięzca konkursu przenosi nieodpłatnie na organizatora autorskie prawa majątkowe związane z pracą konkursową w zakresie utrwalania, zwielokrotniania, wprowadzania do obrotu, wprowadzania do pamięci komputera, publicznego wykonania albo publicznego odtwarzania, wystawiania, wyświetlania i prezentowania w Internecie.
13. Decyzja komisji konkursowej o przyznaniu nagrody jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
14. Organizator zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia konkursu.
Wzór karty zgłoszeniowej (do przekopiowania w pliku wordowskim, wypełnienia i odesłania wraz z projektem):

Karta zgłoszenia do konkursu na projekt graficzny magazynu filmowego „16mm”

Dane uczestnika konkursu:

Godło:

Imię i nazwisko autora:

Data urodzenia:

Adres do korespondencji:

Numer telefonu:

Adres e–mail:

Oświadczam, że przesłany projekt jest mojego autorstwa i posiadam do niego wyłączne prawa autorskie. Zapoznałem się z Regulaminem Konkursu i przyjmuje do wiadomości wszelkie zawarte w nim unormowania. W przypadku wygrania konkursu zobowiązuję się do zawarcia z jego Organizatorem umowy o przeniesienie praw autorskich do zwycięskiego projektu w zakresie i na zasadach określonych w Regulaminie Konkursu.

..........................................................................

(data i podpis uczestnika konkursu)

PS. pdfy z poprzednimi numerami wyślemy indywidualnie do uczestników po zgłoszeniu się pod adresem mejlowym filmoznawcyuj@interia.pl

2 komentarze:

  1. Super, że organizowane są tego typu konkursy. Pozwalają na znalezienie nowych talentów. Początkujące osoby mają szansę się wybić i osiągnąć sukces, a to obecnie jest trudne.

    OdpowiedzUsuń